dinsdag 20 januari 2015

Iets nieuws!

Heyhey!

Je zult het al wel zien als je de pagina opent, er is iets veranderd! En ja, dat klopt! Ik heb een domeinnaam gekocht, www.UitKristasKeuken.nl. Maar, naast een domeinnaam en een nieuwe, bijpassende header, gaan er nog een paar dingetjes veranderen. Ik heb leuke plannen!

Uiteraard blijf ik op dit blog recepten plaatsen, eigen recepten, recepten van anderen die ik aangepast heb, of recepten van anderen die ik (met toestemming) over mag nemen. Maar ik ga ook andere dingen doen, wat ik al langere tijd van plan was. Zoals boekreviews. Van kook- en bakboeken uiteraard. Dingen uit de supermarkt uitproberen, zoals cakemixen enzo. Smaaktesten. En wat ik nog meer kan bedenken, haha! Lijkt me leuk!!

Hou mijn blog dus in de gaten, want ik ben van plan hier wat actiever te gaan worden. Ideeën genoeg!

Groetjes Krista

7 opmerkingen:

  1. Leuk meis ik hou t in de gaten. Ik heb al eens eerder n lekker recept van je uitgeprobeerd ;)
    Succes hoor.
    Groetjes margreet

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk Margreet, super om te horen! Ik hoop dat je hem ook lekker vond!

      Verwijderen
    2. Jaaa heerlijk. T was de flamkuchen; )

      Verwijderen